Programovani pod linuxem

rkanovsky na csas.cz rkanovsky na csas.cz
Středa Září 15 13:41:55 CEST 1999

Vazeni,
uz delsi dobu hledam na internetu nejake stranky o programovani v linuxu.
Bohuzel jsem prozatim nenasel nic, co by stalo za zminku.Nevite nekdo o
necem.

Nebo mi mozna poradi nekdo z vas:

Potrebuju napsat program, ktery bude ze serioveho portu sbirat data a
ukladat je do souboru. Bohuzel zarizeni ze ktereho to potrebuju cist pouziva
dost nestandardni zpusob komunikace - typ dat ktere se nacitaji se urcuje
kombinaci stavovych pinu seriove linky a proto potrebuju nastavovat
jednotlive bity ve stavovem registru serioveho portu. Bohuzel v programovani
v linuxu jsem tezkej zacatecnik. Do ted to bezelo na DOSU, ale chudak stara
386 odesla do vecnych lovist a je mi lito vyclenit jen na tuto vec Pentium
166. Takze bych to rozsiril i o proxy a tak ....

Dik Roman K.