Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Září 15 15:04:07 CEST 1999

> Uz ted je v tom dost chaos. Zatim MS drzi kompatibilitu z DOSem, ale az
> prijde Merced, nevim, jestli bude umet realny rezim.

	No ja myslim, ze strategie MS je celkem jasna, minuly tyden na
DirectAccessu zastupci MS jasne rekli, ze stare aplikace a ty
nekorektni, ktere jeste jdou rozchodit pod Win98 si ve Win2000
(libovolne mutace) proste nepochodi, posledni verzi, kterou MS k tomuto
vyda bude Windows Millenium, coz je ale neco jineho nez Win2000....

	Takze bych si troufal tvrdit, ze ve Win2000 i DOSove prijdou uz docela
na buben... (a dobre jim tak, na co mit takovou grafickou konzolu kdyz
ji v te DOSove stejne nevyuziju, mame prece PS DOS 2000, ne?)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz