Swapd 1.3

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Září 16 10:06:35 CEST 1999

> nejmenuje se "novejsi verze" nahodou kswapd?

	No kswapd je taktez na swapovani, ale jak tedy mam kswapd
nakonfigurovat na 'dynamicke' pridavani swapu dle potreby, jak ho
instruovat kam ma swapovat ... - stacilo by me natuknout, ale tyto
informace jsem nenasel - z toho jsem usuzoval, ze kswapd umi swapovat
pouze do staticky definovanych oblasti, ktere jsou radne nastaveny ve
fstab, coz je trochu neco jineho nez co poskytuje swapd....

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz