Konsolovy firewall, scripting s oknama pro windows

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Září 16 11:55:19 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, Lukas Macura wrote:

> Dobry den,
>
> mam dva takove problemy...
>
> Jeden je, ze nemuzu sehnat (mozna jen spatne hledam :( ) zadny firewall,
> ktery bych byl schopen naprogramovat necim podobnym jako je program
> dialog, tedy na konsoli a aby vstup a vystup z tohoto programu byl hotovy
> ipchainsovy script. Nevite nekdo o necem takovem ? Nasel jsem nejake GUI
> verze pro X-Windows, ale to neni to co potrebuju ..

To je opravdu takovy problem dat si do bookmarku adresu linuxlinks.com
nebo podobnou? Pak staci zadat slovo "firewall" a mam nejmene dva
pouzitelne baliky.

Kdyby nebylo kde hledat tak nic nerikam, ale dneska uz roste jeden
Linuxovy portal za druhym, tak proc nevyuzit jejich sluzeb?

P.S. Byt Network Administrator, ktery sedi na pevne lince a posila
takoveto dotazy bez predchozi namahy, tak se prinejmensim stydim...

R.V.

> *** Ing. Lukas Macura             ***
> *** Network administrator         ***
> *** macura na opf.slu.cz             ***
> *** http://x.opf.slu.cz/~limo     ***

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |