Konsolovy firewall, scripting s oknama pro windows

Zapadlo Petr PetrZ na IFTPROGRES.CZ
Čtvrtek Září 16 12:15:27 CEST 1999

Mam jeden takovy dusevni problem
vzdy kdyz jsem potreboval s necim v Linuxu poradit a poslal jsem dotaz do
teto konference, vzdy jsem dostal relevantni odpoved, ale malo kdy to bylo
do konference. Vetsina mailu byla primo me a prave ty me pomohly. (diky za
ne) jenze kdyz nekdo jiny bude resit stejny problem a podiva se do archivu,
tak samozrejmne reseni nenajde a bude se ptat znovu. Na druhou stranu do
konference chodi maily v podstate s nulovou informacni hodnotou (jako je ten
na ktery odpovidam), ktere pak jakekoliv vyhledani v archivu velmi ztezuji.
Pokud se dotycnemu zda, ze dotazovatel je padly na hlavu, nebo prokazal malo
snahy, tak nemusim odpovidat.
Pokud o necem vim a pripadne to mam vyzkousene napisi jak se to jmenuje nebo
lepe kde to roste.

S tim hledanim je drobna potiz, nachazim treba i nekolik desitek programu,
ktere asi delaji co potrebuji, ale maloktery funguje zcela bez potizi.
A tady ma smysl se ptat v konferenci, protoze jiste nekdo neco pouziva a
dokaze poradit co je lepsi pouzit, nez pouze stahnout treba 10 programu asi
delajicich totez a cely den zkouset, ktery me vlastne vyhovuje. (snizi se i
zatez Inetu)

Nechci moralizovat, jen me napadlo jak udelat svet lepsim...

Dekuji

S pozdravem

Petr Zapadlo

PS prosim zadny flame, nikoho jsem nechtel napadat, jen jsem se zamyslel.