8.4 GB HDD

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Září 16 16:17:59 CEST 1999

> Souhrn:
> - Kdyz ma disk mene nez 1024 cylindru, nemusite delat nic
> - Kdyz ma vic, muzete:
>   - Umistit /boot pod 1024-ty cylindr a pouzit parametr linear, nebo
>   - Umistit / pod 1024-ty cylindr a pouzit parametr linear

Jen male doplneni, vsechna doporuceni vychazela z toho, ze se z toho
disku ma bootovat, coz v puvodnim dotazu nebylo specifikovano. Pokud se
bootuje odjinud (jiny IDE, SCSI, fdd, ..) tak je asi nejlepsi volbou ho
vubec do biosu nezadat - Linux si ho najde stejne a prebere si ho podle
sveho.

A k parametru linear - zatim jsem ho nepotreboval, a bootuji i z disku
18 a 20GB. Ale je mozne, ze nekde potreba je.

Zdravi

Petr Soucek