cestina v nove StarOffice od Sunu

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Čtvrtek Září 16 19:15:42 CEST 1999

Zdravim,

nezkousel jste nekdo rozchodit cestinu v StarOffice 5.1, ale
z nejnovejsich downloadu od Sunu, ne od Star Division?

V puvodni SO51 mi cestina funguje bez problemu, ale v nove
je to horsi - klavesnice je ok, ale ceske fonty to NIKDY
nezobrazuje - a to ani ulT1mo Type1 ani standardni rastrove
fonty jako adobe-helvetica-...-iso8859-2. Bez ohledu na stav
psstd.fonts, kde jsem iso8859-1 u helveticy nahradil
iso8859-2 (coz ve stare SO funguje). Jsem zoufaly, stravil
jsem nad tim cely den :-( Samozrejme muzu zustat u SO51
Personal Edition, ale ta ma osklivejsi licenci a ja bych SO
rad pouzival i v kancelari, tj. komercne..
Jo a taky to nejak divne zmensuje ulT1mo fonty - je to hezky
videt hned v instalacnim programu, kde misto palcoveho
titulku "Star Office 5.1" vyjede asi petipixelove cosi...

s pozdravem
Vasek Slavik