Obnova konzole - vi, less atd.

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 16 19:18:23 CEST 1999

On Thu, Sep 16, 1999 at 03:58:15PM +0200, Martin Mares wrote:
> Zdravim,

>    Rekl bych, ze zalezi na init/cleanup sekvencich definovanych v terminfu.

 Konkretne jde o ti a te. Pro xterm nastaveny jsou (aspon v RH 6.0), pro linux
ne, ale zda se, ze je linuxovy terminal podporuje - viz mc.
 Z uvedenych aplikaci (vi, less) tyto entry podporuje urcite less, vi obecne
nevim, ale "vim" ano.

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat