mp3 se stale zadrhavaji

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Září 17 00:22:22 CEST 1999

> Nemate nahodou SBLive.
>
> Pokud ano - tak doporucuji poustet xmms s nice -20  - ta realtime priorita
> tomu
> moc v tomto pripade nejak nepomaha (a neptejte se me proc)
> (Jo samozrejme na to -20 musite byt root a nebo si napsat wrapovaci suid
> program)

	Ja v tomto problem nemam, pravda provozuju Klamath PII 400MHz, spise
mam problem v tom (pouzivam jadro 2.2.12 a driver emu10k1 beta3 -
novejsi bohuzel stale neni - holt pro Creative to asi neni priorita ten
'nejaky' linux), ze obcas hlavne na zacatku pisnicky zacne lupani, temer
jako by byla spatne nagrebovana... po cca 15 sekundach je jiz zvuk cisty
(psal jsem uz o tom tady v konferenci, na starsim driveru sblove.o verze
1 a 2 to bylo daleko horsi) - ty MP3 WinAmp prehraje naprosto ciste =>
troufam si tvrdit, ze udajema v nich to nebude....

	XMMS se zadrhne jedine v tom okamziku kdy napr. moutuju CD, resp.
roztaci se pripadne kdyz startuju NS, jinak se mi to temer nestava... (i
bez nice...) Jo XMMS mam nainstalovano z RPM 0.9.1-1 - zadne CVS....

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz