Jak na epsy?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Září 17 08:26:34 CEST 1999

   From: Michal Krause <mike na navrcholu.cz>
   Date: Thu, 16 Sep 1999 23:35:33 +0200 (CEST)

Ahoj,

   > Kdyz mam stesti, podari se mi jakz takz eps zobrazit takto:
   > 1) smazu binarni data pred %!PS-Adobe-...

ale potom to není eps, tedy Encapsulated PostScript, ale formát možná shodný s
AI.

   > 2) gv soubor.eps
   > 3) ghostscript nadava, ze soubor neni v poradku:
   > Error: /undefined in II*
   > Operand stack:

Pokud nadává i poslední verze Aladin gs, tak věřím, že ten soubor neodpovídá
definici jazyka ps. BTW - co Ti brání v tom, abys používal PSD?

   > Jak jiste uznate, je to metoda ohavna, nerkuli zvrhla. Nevim, jestli za to
   > muzou wokenni nebo linuxove programy, nicmene zda se, ze kompatibilita
   > (alespon obousmerna) je vzdaleny sen.

Ano, ale podle mého názoru to v případě eps není chybou programů na Linuxu :-)
BTW - podporuje nějaký program pod Windows formát XCF?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz