Obnova konzole - vi, less atd.

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Září 17 08:59:17 CEST 1999

On Thu, Sep 16, 1999 at 09:51:11PM +0200, Michal Krause wrote:

> On bude problem mozna v malinko necem jinem, co me puvodne netrklo. Ja totiz
> pouzivam Eterm, ale ten sam nastavuje TERM na xterm. Kdyz nastavim TERM na
> eterm, funguje sice obnovovani obrazovky, zato nefunguji ani sipky, o jinych
> klavesach nemluve. Dalo by se toto nejak sladit (tzn. ti a te pretahnout v
> ramci terminfo z etermu do xtermu)? V tomhle se fakt nevyznam...
 Prekonvertovat terminfo xterm-u do termcap-kodu, pridat ti a te a zkompilovat
zpatky. V tomhle se taky nevyznam, ale zkuste man tic infotocap a snad par
dalsich utilit.

> Myslel jsem vim...
:help 'norestorescreen'
        For non-Windows Vim: You can set or reset the 't_ti' and 't_te'
        options in your .vimrc.  To disable restoring:
                set t_ti= t_te=
        To enable restoring (for an xterm):
                set t_ti=^[7^[[r^[[?47h t_te=^[[?47l^[8
        (Where ^[ is an <Esc>, type CTRL-V <Esc> to insert it)

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/