8.4 GB HDD

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Září 17 11:43:03 CEST 1999

"proj" <proj na email.cz> writes:

> Teda pánové, nic ve zlém, ale kdy3/4 dotaz napíše 3/4ena, teda podepíše 3/4ena,
> tak se mu3/4ete samou galantností poetrhnout. Kdyby toté3/4 napsal mu3/4, tak mu
> vynadáte do ignorantu a odká3/4ete jej na HOWTO nebo man stránky.
> Je tu snad nikdo, kdo se mnou nesouhlasí ?????
>
> Pavel

No vidite, jak tady dokazeme byt slusni k zenam :-)

Muzete se zkusit take podepisovat jako zena a pak Vam treba budeme
slusne odpovidat. Nejdriv si ovsem budete muset opravit Vas MS
mailovaci program, aby posilal spravne
nebo budete muset psat bez hacku a carek.

Ostatne nevidel jsem, ze by tady nekdo nekomu nadaval do
ignorantu. Odkazy na HOWTO jsou snad spravne.

Brno, Czech Republic