3xSCSI a 2xEthernet

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 17 11:47:16 CEST 1999

Petr Olivka wrote:

> mam jednu kartu na bordu a jednu sem dal do pci, obe jsou treba intel
> expes 100/10. Kdyz natahnu modul, tak eth0 je ta v pci a eth1 ta co je
> na bordu.
> Jak to muzu prehodit ? Ja to chci opacne a neumim to tomu modulu
> vysvetlit. A jak mu muzu rict aby tu druhou kartu uplne ignoroval ?
kartu zakazes ze das do /etc/conf.modules "alias eth1 off"
vymenit ich ide bud cez premene modulu (jadra)
alebo im v biose zamenis PCIsloty (niekde to ide ale malo pravdepodobne)
//pci a onboard zariadenia sa kontroluju v poradi slot 0-15 kdo ma mensi
slot ma mensiu adresu a ide prvy.
--
Snad si nemyslis, Sehrezado,
ze to dneska zase ukecas?