CVS a web projekty

Petr Stanek Petr.Stanek na gtsgroup.cz
Pátek Září 17 12:31:16 CEST 1999

Zdenek Hatas wrote:

> Rozhodl jsem se, ze pro spravu webovych stranek pouziju cvs.
> Mam server na linuxu, na nem Apache 1.3.6 a cvs 1.10.7.
>
> Bohuzel jsem nucen stranky tvorit na win98.
> A tady je problem.
> Udelal jsem si testovaci projekt.
> Nahral jsem na (cvs import) server
> (na serveru jsem udelal cvs checkout <- aby se mi projekt dostal z
> CVS tree do web stromu.)
> a zkusil se na to podivat netscapem a ouha.
> vsechny obrazky byly zmrsene.
> Nevi nekdo jak donutit CVS, aby mi nerozrubal obrazky???

No staci se podivat do dokumentace a hledat.

Jinak se do souboru cvswrappers doplni napr.

#
Obrazky
*.gif -k b -m COPY

Vas problem perfektne popisuje nasledujici url
http://durak.org:81/cvswebsites/howto-cvs/index.html

Pripadne se podivejte na http://cvs.penguin.cz

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz