Dial-UP sit - GPL reseni

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Září 17 12:54:22 CEST 1999

Ahoj lidi,

mame doma malou sit s nekolika uzivateli + 1 modem. Jeden stroj je linux.
A potrebali by chom ovladat nahozeni modemu. Vim ze se da pouzit
pppd on demand nebo diald, ale toto reseni mi nevyhovuje, protoze nelze
presne ovladat zda je nahozeno nebo ne a nam docela zalezi na kazdem
impulzu.

Ma predstava je ze na linuxu by bezel demon, ktery by se staral
o spojeni a vsichni uzivatele by meli klienty, pomoci kterych by serveru
rikali, kdy ma modem nahodit. Take by nebylo spatne kdyby se evidovalo,
kdo jak dlouho a kolik provolal.

Hledanim jsem nasel pppcosts - pouze pocita impulzy, connectd - umoznuje
nahazovat modem a shazovat jej kdyz uz jej nikdo nepotrebuje (pro vice
uzivatelu), masqdial* (nebo tak nejak) - remote modem - vzdalene ovladani
modemu - pro jednoho uzivatele.

Tak se chci zeptat, zda neexistuje nejaky soft, ktery to vse integruje.
Uz jsem se smiril s tim ze to budu psat, ale pro kontrolu se ptam.

Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *