Proxy autentifikace ve SQUIDu 2.2

Martin Och martin na och.cz
Pátek Září 17 15:40:21 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Frantisek Lev <flev na dezadata.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, September 17, 1999 1:59 PM
Subject: Proxy autentifikace ve SQUIDu 2.2

> Dobry den.
>
> Chtel bych se zeptat jak se da ve SQUIDu 2.2 stable 1 rozchodit proxy
autentifikace s NCSA modulem pro kontrolu jmena a hesla uzivatele.

> Nevim kde sehnat binarni zdroje pro NCSA. Mam Redhat Linux 6.0 a v
squid.conf se pise ze v adresari auth_modules/NCSA by se mneli nachazet
zdrojaky pro NCSA, ale takovy adresar sem nikde nenasel. Nebyl jsem o moc
uspesnejsi ani pri prohledavani RPM a ftp.muni.cz.

> Vi nekdo, kde se daji zdrojaky pro NCSA sehnat, nebo jak jinak udelat
proxy autentifikaci ve SQUIDu?

Nainstalujte si zdrojak squidu, doporucuji 2.2.S4 napr. tady:
http://www.squid.cscnet.cz/Versions/v2/2.2/
prelozte si ho dle vlastnich voleb, a on Vam prelozi i ruzne autentifikacni
moduly...

---
Martin Och
Network Administrator