Router

Petr Vavra petr na vavra.cz
Sobota Září 18 14:53:19 CEST 1999

Jaka IP adresa site je ve vnitrni siti? Neni to nahodou 192.168.x.x,
10.x.x.x, nebo 172.16.x.x az 172.31.x.x? Neni tam jina adresa, ktera je
nahodou urcena pro nekoho jineho? Kam az dojdes s pingem (pingej
postupne na interefejsy po ceste - na jejich IP adresy)?

Problem muze totiz byt v tom, ze pokud je pouzita nejaka adresa z nahore
vyjmenovanych adres, nevi cilovy host kam odpoved poslat. Na routeru
musi bezet masquerading (NAT - native adress translation). Proste muze
byt problem v tom, ze paket sice ven odejde, ale odpoved nedojde (je
nekde po ceste zahozen, nebo ztracen, protoze je na nedorucitelnou
adresu)...

Posli mi obsah nastaveni routeru a popis jak jsou nastaveny site a
cesty...

--

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz