Rok 2038 - Was [Re: Protokol TCP/IP]

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Sobota Září 18 23:39:24 CEST 1999

Zdravim,

> 	No podivejte se na C API (nemusi to byt jen C API) pro ruzna prostredi
> (prave jsem v Linuxu, takze nemohu nalistovat MSDN a podivat se na
> presnou definici casovych struktur ve Win32, ale domnivam se, ze zde je
> stejny problem, o jinych jazycich na jinych platformach radeji pomlcim)
> a musi Vam byt jasne, ze problem UNIXovy to rozhodne neni (tim chci
> rici, ze problem neni omezen UNIXem)

   Samozrejme, ale na vetsine platforem to neni zrovna rok 2038, protoze C API
pokud vim nikde nespecifikuje, od ktereho casoveho okamziku se cas meri.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A sine curve goes off to infinity or at least the end of the blackboard."