distributivni system

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Září 19 15:49:22 CEST 1999

Snaper wrote:
: zdravim,
: mate nekdo zkusenosti se zapojenim vice stroju(ne jednoho s dvema
: procesory) jako jedna vypocetni jednotka?
: tzn existuji jadra, ktere spolu spolupracuji, nebo nejaky daemon, ktery z
: jednoho kompu vyuziva procesorovy cas..
:
	Nejake zkusenosti mam. Jednak pouzivam PVM, a jednak jsem si
napsal jednoduchy skript "distribute", ktery si vezme seznam stroju,
a ze std. vstupu seznam prikazu, a rozhazuje tyto prikazy na volne stroje.
Vzhledem k tomu, ze moje vypocty jsou prevazne velmi dobre paralelizovatelne
a s temer nulovou komunikaci, je toto vse, co potrebuji. Jinak by ale
byla potreba zvlastni topologie site (treba GB switch, nebo cluster
zapojeny do hyperkostky nebo tak neco).

	Vyhodou je, ze kdyz mi nekdo pod rukama zrebootuje stroj,
tak se vlastne nic nedeje - po vyprseni casoveho limitu se prislusna
cast vypoctu proste pusti znovu na jinem stroji.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //