nastaveni tiskarny v RH 6.0

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Září 20 08:09:57 CEST 1999

Dobrý den,

Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny den !
>
> Omlouvam se vsem za svou slepotu, protoze jsem urcite neco
> prehlednul, ale po nekolika marnych pokusech se zeptam tady :
>
> Jak se nastavuji tiskarny v RH 6.0 ? Normalne na to pouzivam pod Xy
> printtool. Jenze co kdybych bych chtel rozjet stroj bez Xek ?
>
> Diky za nakopnuti.

- Printing-HOWTO
- man printcap (/etc/printcap)
- /usr/doc/lpd-x.xx/, pripadne /usr/doc/LPRng-x.xx/

Da se to nastavit velmi dobre i rucne, delal jsem to tak, ze jsem na
jednom stroji pomoci X-ek vygeneroval printcap a pak uz jsem si tiskarny
pridaval sam rucne. Je ale treba take vytvorit adresar pro tisky a dat
mu spravny prava, nastavit spravne filtr (pokud pouzivate RH), ale v
zasade je to jednoduche.

Po kazde zmene je nutne restartnout demon lpd...

> Miroslav BENES
> E-mail   : mbenes na tenez.cz
> TENEZ Chotebor, a.s

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72