Fonty ve formulari

Zdeněk JURKA jurkaz na caslav.cz
Pondělí Září 20 09:25:04 CEST 1999

No Ja sem mel stejnej problem, a nakonec sem to vyresil odinstalovanim
NEtscape, co byl v distribuci s RH 6.0 a nahradil jsem ho Netscape ktery byl
na nakym kompaktu z Chipu ted nevim cislo, ale byl modrej :-))

jhack

>Michal TALMAN píše ve zprávě <7rsmn3$nhf$1 na adis.cesnet.cz>…
>Potreboval bych vedet, jak se da nastavit kodovani iso8859-2 pro polozku
<textarea> ve X-Win.
>Mam stranku a divam se na ni v Netscapeu. Stranka je v kodovani iso8859-2.
Kdyz v Netscapeu menim fonty >pro fixed fonts a kodovani iso8859-2 tak se mi
fonty v tagu TEXTAREA nemeni.
>Kdyz si nastavim, ze chci menit kodovani fixed fonty pro iso8859-1 tak se
mi meni tj. stranka zobrazuje fonty >v kodovani 8859-2 ale v tagu TEXTAREA
zobrazuje fonty v 8859-1.

>Jak do TEXTAREA dostanu fonty v kodovani iso8859-2 ?

Diky

M.T:

Daląí informace o konferenci Linux