ssh2 error

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Září 20 15:54:23 CEST 1999

ahoj,

Protoze mi tu nikdo neodpovedel, kde si mohu najit neco vice o
konfiguraci ssh2. Tak budu otravovat s konkretnimi problemy. Tim si
nestezuju, jen konstatuju stav veci ...

Predesilam, ze jsem prosel archiv, Internet a DOKONCE i lokalnni
howto/doc ...

Problem:

------- snip ----------
Accepting host 193.84.35.10 key without checking.
Disconnected; authentication error (No further authentication methods
available.).

a spojeni samozrejme spadne. mam ssh-2.0.13,
v konfiguraci sshd2 na serveru mam povoleny prihlaseni roota
(PermitRootLogin  yes),
Ciphers AnyStd.

Postupoval jsem podle

P.S.: co znamena RequireReverseMapping  ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...