emacs

Martin Hnatek m.hnatek na sh.cvut.cz
Pondělí Září 20 16:05:59 CEST 1999

   Dobry den,
mel bych par zacatecnickych dotazu ohledne emacsu:

1/ Jak postupovat pri ladeni .emacs ... nezjistil jsem, jak prinutit
emacs, aby si ho znovu nacet a nechce se mi verit, ze se postupuje
windoze zpusobem (drobna uprava, restart, uprava, restart ...).
2/ Nejaky pokrocilejsi tutorial (on-line) popr. knizka. Jde mi hlavne o
pouzivani emacsu pri programovani a aby to melo format rad a doporuceni
(ne popis, od toho je info dokumentace).
3/ Je jeste dnes pouzivani emacsu jako IDE aktualni? V ramci GNOME i KDE
jsem slysel o projektech, ktere se snazi o GUI IDE. Maji v dohledne dobe
tyto programy sanci emacsove uzivatele "vyhladit"?

    Hnatek