SoundBlaster & music CD

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Září 20 17:31:52 CEST 1999

CbBoy wrote:

> Mam malej problem. Nejdou mi prehravat zvukova CD pokud nenabootuju z vindouz, ale kdyz to udelam tak zase nefunguje mixer. Mam Soundblaster PnP a pouzivam ovladace jako zaveditelny moduly. Taky pouzivam ten balik pro pnpicka.
> Musim tedy az do smrti bootovat z vindouz kdyz chci prehravat CD ? Kdyz ne tak CD kontrolka jako blika, ze se neco cte, ale nic neni slyset. Jinak vsechmo funguje...

No pokud je SB16PNP jako modul, tak se zavede az o ni pozada nejaky
program, ale CD prehravac saha na hardware a tak to musite udelat rucne.

modprobe sb

Pks to zacne hrat :-)
Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz