cdparanoia [bylo: xcdroast && sound-cd]

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Září 20 19:54:48 CEST 1999

On 20 Sep 1999, Radim Halir wrote:

> "Neni blbych CD mechanik, je je blych grabovacich programu..."
Rekl kdo? Ja tvrdim, ze _je_ blbych mechanik jak maku. Jak mi jinak
vysvetlite, ze se stejnym softem prectu s jednou mechanikou CD bezchybne a
jinou _vubec_?
(Hint: na cteni audio stop pouzivam Acer 48x, v pohode mi cte audio 4-6x
rychlosti bez jakychkoliv problemu).

> Pokud vyzadujete kvalitu na ukor casu, zkuste grabovat pomoci cdparanoia
> (http://www.xiph.org/paranoia). Pomalu, ale zadne lupance atd. Soucasna
> rychlost je <<1 (tj. napr. 60 minutove CD treba i 3 hodiny), ale v noci
> je casu dost. Navic autor zacina (u nekderych CD) podporovat i grabovani
> vyssi rychlosti...

U mitsumi 4801TE nepomuze ani cdparanoia (aspon u te moji, mozna mel nekdo
vetsi stesti...). Temer u vsech skladeb naskace aspon 10x unrecoverable
error na kazde skladbe. A ty CD jsou uplne nove, skoro teple, takze zadne
skrabance nebo tak.  A to vse pouze u nekterych CD, u jinych se to cteni ani
nerozjede. Datove stopy jsou v pohode.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600