Klavesnice v X-kach

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Pondělí Září 20 19:18:36 CEST 1999

Dobry den.

Uz jednou jsem poslal tu samou zpravu, ale protoze jsem ji v digestu
nenasel ani po 14 dnech posilam ji znovu, pokud by nedosla.

Nevi nekdo, jak donutit ceskou klavesnici v programech pro X, abych
mohl psat pismena s hackama? V KDE - v prakticky ve vsech programech
mi normalne klavesnice tato pismena pise, ale v urcitych programech
(ted jsem si stahnul novy mailer Postilion nebo gxedit) se po stisknuti
klaves, nad kterymi ma byt hacek nestane nic. (Mam RH6.0cz)

Podle navodu v HOWTO jsem vyzkousel:
printenv LC_ALL (vysledek cs_CZ)
printenv LC_CTYPE (vysledek - nic se nevytisklo)
printenv LANG (vtsledek cs_CZ)

Kde, a hlavne co se ma nastavit, aby se i na printenv LC_CTYPE vypsalo
alespon neco o cestine (pokud se teda ma neco vypsat - a pokud je to
timto).  Poznamka o nefunkcnich hackach v HOWTO se asi tyka toho, ze
nefungujou vubec. Me ale vetsinou fungujou.

Nebo se jedna o aplikace, kde to proste s hackami psat nebude? Jestli
ano, tak existujou horsi veci - hold prejdu na jiny mailer.

Predem diky. S pozdravem Miroslav Zidek
mailto: m.zidek na iol.cz
/charset: iso-8859-2/
web: http://web.telecom.cz/mizi