Klavesnice v X-kach

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Úterý Září 21 05:40:40 CEST 1999

> to bude asi tym, ze gtk aplikacie, ako je gxedit maju tzv. subor
> gtkrc.

Nejsem si zcela jisty tim, ze to vyresi gtkrc. Kdyz jsem si zkousel neco
vytvorit v C/GTK, tak mi v aplikaci taky nechodila cestina korektne. Teprve
kdyz jsem na zacatku zavolal 'gtk_set_locale()', tak to zaclo chodit. U KDE
jsem nic volat nemusel. Podobna situace je i u Atheny/Motifu (testovano na HP),
kde se musi dopsat na zacatek programu 'XtSetLanguageProc(NULL, NULL, NULL)'.
Stejnym zpusobem mi to fungovalo i pod LessTifem (cim to asi bude? ;-) ).

Martin Zuber