poradte starOffice

Martin Lebeda mlebeda na atlas.cz
Úterý Září 21 08:24:15 CEST 1999

On 19 Sep 99, at 13:23, DATAS wrote:

> zacimam z linuxem nainstaloval jsem si ho z PC Wordu
> chtel bych si nainstalova star office z CD ktere bylo prilozeno
> ke knize Pouzivame linux ale stale se mi nedri

Podle mych zkusenosti je na CD u zminene knihy Linux 4.2 a
SO3.1, coz je trochu starsi verze, dnes je aktualni SO5.1, ktery je
trochu narocnejsi na HW, ale take podstatne stabilnejsi, nabizi o
neco vice moznosti a funguje bez specielnich pozadavku na
knihovny a je vybaven moznosti velmi pohodlneho pocesteni.

SO 3.1 vyzaduje mimoradnou (z hlavy nevim presne cislo, ale
standardne v systemu neni) verzi libc5, a ani pocesteni neni
trivialni. Tu knihovnu ale potrebuje jen instalacni program, da se to
pri trose hledani obejit a instalovat "rucne", ale vzhledem k tomu,
ze pisete, ze jste zacatecnik, tak bych nevahal a opatril si SO 5.1,
ktere funguje (u mne) bez problemu.

Mnoho zdaru

					Martin