PGP 5.0i & zabudnuty passphrase

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Září 21 08:38:54 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Igor Kilian wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
> moj problem je asi takyto. Mam PGP 5.0i a v nom vytvoreny kluc. Vsetko bolo v
> poriadku, lenze som ho nemusel pouzivat asi mesiac. Po mesiaci mi dosla posta
> zakodovana mojim PGP klucom, lenze som zistil ze heslo (passphrase) som zabudol.
>
> Da sa to dako obist passphrase a nestratit kluc? (nechcem vytvorit novy kluc,
> kedze som ho par ludom uz poslal). Zmenit sa bez znalosti stareho hesla
> pravdaze neda.

   Mate smulu. S klicem se zapomenutym heslem se uz nic udelat neda.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========