Postgres po vypadku proudu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 21 10:08:38 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> zjistil jsem, ze po vypadku proudu mi znovu nenabehl postgres
> (6.5). Blizsim ohlodanim se ukazalo, ze nechtel znovu nabehnout,
> protoze uz existovalo /tmp/.s.PGSQL.5432.
>
> Staci do startovniho skriptu pripsat zruseni tohoto souboru? Jinymi
> slovy, je chyba ve startovacim skriptu? Nebo je to chyba nekde v
> postgresu, se si ten soubor nemaze sam?

No vzhledem k tomu, ze po vypadku proudu, nebo jinem nekorektnim ukonceni
postgresu asi bude nutne opravit tabulky, bych to nevidel jako zavadu, ale
jako feature, ktera zajisti, ze server nebude na siti s nekonzistentnimi
daty.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.