Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s BIOSEM (mozna)

Úterý Září 21 11:13:39 CEST 1999

On Mon, 20 Sep 1999, P.A. wrote:

> Nekde jsem slysel, ze linux na BIOS uplne kasle.
> V cem presne by si nemely rozumet ?

Uplne neni zas az tak uplne. Treba pro APM je BIOS pouzivan (na jednu
stranu to umoznuje to APM vubec pouzivat, aniz by se muselo vyrabet milion
driveru k jejichz napsani by bylo potreba uloupit prisne strezene
prumyslove tajemstvi vyrobce, na druhou stranu jsou s tim klasicke
problemy).

> Myslel jsem, ze podstatnejsi bude hlaska jadra. Ale pokud vam "naky_cisla"
> neco rekne, tak je co nejdriv poslu. :)

V tomto pripade jsou asi irelevantni. Leda by mohly zajimat nekoho, kdo by
chtel upravit jadro nebo BIOS ("Halo...to je <vyrobce motherboardu>?
Mate blbe BIOS, pada to pod Linuxem. Tady mate vypis registru..." ;> ).