PGP 5.0i & zabudnuty passphrase

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Úterý Září 21 11:35:06 CEST 1999

>    Mate smulu. S klicem se zapomenutym heslem se uz nic udelat neda.
>

>Da, pozadejte SETI team o zarazeni do projektu... Mozna by to tech 1,2
>milionu pocitacu mohlo do konce tohoto tisicileti zvladnout... ;-)

Nechapu sice,  co ma spolecneho passfraze od PGP a projekt SETI(ten se
myslim zabyva necim jinym, nebo se peltu ??), ale pokud chcete delat jen
reklamu projektu, tak by bylo vhodne,  obratit se jinam.

K tomu PGP, asi se to opravdu neda obejit. Sam jsem mel pred casem
podobny
problem. Nakonec jsem stejne musel vytvorit novy klic.

Zdenek Hatas