Postgres po vypadku proudu

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 21 11:19:37 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> zjistil jsem, ze po vypadku proudu mi znovu nenabehl postgres
> (6.5). Blizsim ohlodanim se ukazalo, ze nechtel znovu nabehnout,
> protoze uz existovalo /tmp/.s.PGSQL.5432.
>
> Staci do startovniho skriptu pripsat zruseni tohoto souboru? Jinymi
> slovy, je chyba ve startovacim skriptu? Nebo je to chyba nekde v
> postgresu, se si ten soubor nemaze sam?
>
> tmp$ls -al /tmp
> srwxrwxrwx   1 postgres postgres        0 Sep 20 11:46 .s.PGSQL.5432

Mame konferenci na toto tema.... (a chudinka je uplne o nicem, protoze
nekteri neustale to co ji patri posilaji do linux na linux..) ale:

 Nekde v dokumentaci (nebo nekde jinde :-) k PQ je neco o tom, ze ukoncovat
PQ jinak nez standardne je nedobre (pokud napriklad vypnete sync tak je to i
silenstvi..) To znamena, ze pokud to chcete provozovat "doopravdy' tak by to
chtelo nejake hw reseni (UPS)...
Proto ty skripty asi nejsou spatne, protoze proste nepredpokladaji takove
ukonceni serveru.

							Zakkr