Zmena bootovani z /dev/hdd na /dev/hda

Martin Hanzalek xhanzal na fi.muni.cz
Úterý Září 21 14:07:02 CEST 1999

Dobry den!

Nainstaloval jsem si RH 6.0 CZ na /dev/hdd1, na /dev/hda1 jsem
mel Windows a na /hda LILO z RH-5.1. Novy Linux (6.0) mi celkem
pochopitelne prepsal stare LILO z verze 5.1, ale to nefunguje,
jak by melo. Pokud se pokusim bootovat ne z diskety, ale z
/dev/hda, tak to popise celou obrazovku sekvenci '10 ', ale tim
to konci.

Nejdriv sel disk /dev/hda aspon namountovat, ale ted to hlasi:
---
 mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda1,
        or too many mounted file systems
---
ale nevim, proc.

Takze prosim o radu na nasledujici:

- potreboval bych si disk s Linuxem (hdd1) dat jako prvni (hda1),
  tedy tak, aby z nej slo bootovat primo. Co se proto musi
  vsechno udelat? (asi neco v ftab, lilo.conf a tak. Jenze nevim,
  jak)

Diky za radu.  Martas :-)

--
Martin Hanzalek  <xhanzal na fi.muni.cz>
  Fakulta informatiky, Masarykova Univerzita, Brno.

  You can write also to: martin_hanzalek na email.cz