Grabovace Audio-CD versus GPL

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Září 21 14:33:49 CEST 1999

On Tue, Sep 21, 1999 at 02:18:19PM +0200, Oto tapik Buchta wrote:
> Ahojte.
> Neda mi to, abych si prave zde, v konferenci zamerene prevazne
> na free software, neposteskl.
> My vsichni, co tu jsme, (nebo alespon verim, ze vetsina) se zastitujeme,
> jake to je uzasne, ze existuje software distribuovany pod GPL.
> Ale jedna vec mi nejde na rozum. Jak muze byt nekdo "tak drzy",
> ze pod GPL distribuuje i software na grabovani Audio-CD, ktery
> vytvari piratske kopie zvukovych nosicu?

  chapu, ze se ten soft pro tyhle ucely pouziva, je to ale vec kazdeho
  svedomi - nemusite pravnicky blaznit, mimochodem, pro vlastni
  potreby si muzete poridit kopie zaznamoveho media (i hudebniho)
  a neni to nic nelegalniho. Dokonce do _vlastniho_ je zahrnuta i rodina...
  Neni take definovano, jak byste si mel kopii vytvaret...

> --
> Oto 'tapik' Buchta

  zdravi

    Ferda Prantl