Autorske pravo (was Re: Grabovace Audio-CD versus GPL)

Martin Pustka Martin.Pustka na vsb.cz
Úterý Září 21 14:51:02 CEST 1999

> Dokument si sice vyzadam ja (klient), ale je to autor (server), kdo mi ho
> posle, tj. kopii vyrobil autor a to v podstate dobrovolne (pouze na
> zaklade me slusne formulovane zadosti).

Mam zde knihu "Internet @ pravo", v ni Vladimir Smejkal pise, cituji:

" Uzitim autorskeho dila v prostredi Internetu bude jiz pripojeni se na
urcitou nastenku, k cemuz dochazi vedome a to zapsanim adresy do urciteho
pole browseru. Zde nepochybne jde o legalni uziti dila, protoze jeji autor
svym konkludentnim jednanim sleduje cil predstavit jeji obsah jinym osobam
a dochazi tak ke zverejneni autorskeho dila. "

M.P.