Grabovace Audio-CD versus GPL

Jiri Kratochvil j.kratochvil na gmc.net
Úterý Září 21 14:47:54 CEST 1999

O jaka troufalost, dovolit napsat program ktery precte cosi z CD a ulozi
to nekam jinam
:))))))))

> ale chapu, ze to neni v poradku. Pokud to "jen neni zahrnuto v ujednani"
> to neznamena, ze to nenaplnuje duch ujednani.

 4. kdyz uz jsem si zaplatil za autorsky prava mam narok (ze zakona)
si napr. udelat z tech CD MP3-soubory.

> Takze, prosim, prestante si
> tady v teto konferenci shanet software na tvorbu neceho, co jde presne
> proti duchu GPL a vubec celeho "hnuti" free software.

Pokud toto chcete ovlivnit, zalozte si vlastni moderovanou konferenci a
dotazi tohoto typu pak muzete vyrazovat.

Sorry ale ,fakticky nechci Flame War....

viz bod 4. z predchoziho odstavce

> 4. Pokud existuji grabovace pro linux, otazka "kde rostou" ma
> 100% v konferenci o linuxu co delat.

dostanu nejakou odpoved ????

> 5. Mimochodem, vyzadovanim nejakeho dokumentu od HTTP
> serveru asi porusujete autorsky zakon, protoze vytvarite kopii
> daneho dokumentu bez autorova explicitniho svoleni. Takze
> bychom meli prestat diskutovat tez o Netscape a Apachi, nebot
> podporuji cinnosti jdouci proti duchu GPL.

Jo.

Asi jsme trochu OT.