Grabovace Audio-CD versus GPL

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Září 21 14:53:32 CEST 1999

On Tue, Sep 21, 1999 at 02:35:19PM +0200, Marek Blasko wrote:

> chyba jednu kopiu!!! ktora by sa nemala pouzivat pokial existuje original

  to, kolik kopii muze prodejce specifikovat, pokud toto vyslovne neuvede
  v kupni smlouve, podle autorskeho zakona nejste omezen na jednu
  a o pouziti ani nemluve - jak rikam, leccos lze upravit v licencnim
  ujednani - autorske pravo je benevolentni

> Zz_indigo /*Marek Blasko*/

Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz