Autorske pravo (was Re: Grabovace Audio-CD versus GPL)

Martin Pustka Martin.Pustka na vsb.cz
Úterý Září 21 15:23:38 CEST 1999

> 3. "Jinym osobam" neni totez jako "jakekoliv jine osobe". Autor se
> rozhodl, ze sve dislo zpristupni vsem Americanum, a pouze
> technickou chybou neprovedl zablokovani pristupu odjinud. To z me
> kopie tady v Cechach nedela kopii legalni - nanejvys to uchrani
> _me_ pred stihanim (predpokladal jsem, ze to autor povolil vsem),
> ale bez autorova souhlasu ta kopie legalni proste neni.
> Petr Novotny, ANTEK CS

A jak ma jina osoba vedet, ze to neni pro ni urceno, kdyz o tom neni
informovana, ani ji neni nijak zabraneno v pristupu? Tedy neni konano nic
nelegalniho. A jak bylo definovano v predchozim postu: "... autor svym
jednanim...".

Pokud poridim nelegalni kopii, delam neco v rozporu se zakonem, tedy konam
trestny cin, za coz moho byt stihan. Muzu byt stihan za neco, co zpusobil
nekdo jiny svou chybou?

M.P.