Problem so sietovkou na COMPAQu

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Úterý Září 21 18:02:11 CEST 1999

Problem: pri instalovani RedHat5.1 na pocitac COMPAQ DESKPRO 4000 5120/1080
EA8 , CPU Intel Pentium 133, 32Mb , 1 Gb HDD Maxtor
+ Sietovka Compaq Net (neviem presne typ) sa nepodari najst driver na
sietovku na bootovacej diskete pre instalaciu cez NFS alebo FTP. Ani na
najnovsej bootovacke pre 5.1 alebo 5.2 nie je ovladac. Na redhat 6.0 sa vsak
ovladac nachadza, je to konkretne subor tlan.o.  Avsak pri bootovani 6.0
diskety nejde nainstalovat redhat 5.1. Redhat 6.0 neinstalujem preto lebo
nefunguje na tomto pocitaci (pisem o tom v inom prispevku).
Chcel by som keby mi niekto poradil ako nainstalovat RedHat 5.1 tak aby sa
rozchodila tato sietovka. Instalacia cez CDROM neprichadza do uvahy.
Ani vymena sietovky. Jednak tato je na doske a tiez si nemozem dovolit
rozoberat len tak firemny pocitac.
Dakujem

			Peter Hanusiak