Problemy s instalaciou RedHat6.0

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Září 21 18:31:41 CEST 1999

"HANUSIAK, Peter" wrote:

> Problem: pri instalovani RedHat6.0 na pocitac COMPAQ DESKPRO 4000 5120/1080
> EA8 , CPU Intel Pentium 133, 32Mb , 1 Gb HDD Maxtor
> + Sietovka Compaq Net (neviem presne typ), instalacia prebehne v poriadku.
> Lenze pri bootovani samotneho systemu Linux hlasi Finding module dependecies
> [FAILED], nasledne na to sa nepodari nastartovat eth0. A v systeme ked dam
> depmod -a skonci to s hlasenim segmentation core fault.
> Mam pocit, ze by pomohol nejaky update na redhat 6.0, ktory sa da stiahnut s
> www.redhat.com ale neviem ktory. Moze mi s tym niekto pomoct?
> [...]

Ja jsem cca pred mesicem nainstaloval uspesne jiny Compaq, ale zda se, ze se
stejnou
sitovou kartou a od te doby nerusene chodi (dva pocitace). Byl to RedHat 6.0 cs
stazeny z ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/.
Sitovka je opravdu tlan.o. Instaloval jsem z vypaleneho CD.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz