Trochu jiny problem se zvukovkou CMI8380

Jiri Moninec moninec na seznam.cz
Úterý Září 21 20:40:50 CEST 1999

> Pekny den,

tobe taky,

> Mam zvukovku CMI8330. Jeden cas jsem ji mel i dobre nastavenou a
> fungovala. Bouhuzel se stalo neco, kvuli cemu jsem musel kompletne vse
> preinstalovat Jenze ted uz si uplne nepamatuju, jak jsem ji tenkrat
> zprovoznil.Vim, ze jsem postupoval podle souboru v
> /usr/src/linux/Documentation/CMI8330 Takze, nejprve zkopiruju
> obsah CMI8330 do /etc/isapnp.conf.

neni lepsi zprovoznit pnptools a pomoci pnpdump zjistit nastaveni?

> byt. Potom zapnu moduly v jadru.
> # CONFIG_SOUND=m
> # CONFIG_SOUND_SB=m
> atd.
> Pak zadam modprobe sound, ale lsmod vypise jen
>
> sound
> soundcore
> soundlow
>
> Zadavam tedy zbytek rucne (podle souboru CMI8330)
> Jako prvni:
> # lsmod ad1848 io=0x530 .............

ja mam na to script a poustim ho kdy potrebuju jsou v nem tyto radky:

/sbin/isapnp /etc/isapnp.conf
/sbin/insmod ad1848 io=0x530 dma=0 irq=11
/sbin/insmod uart401
/sbin/insmod sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=-1
/sbin/insmod mpu401 io=0x330
/sbin/insmod opl3 io=0x388

> tady mi to vypise:  zarizeni nebo zdroj jiz jsou pouzivany
> Nevite nekdo co by ho mohlo pouzivat ?

ne, ale vis jiste, ze se moduly nenatahuji nekde jinde?

> Muze mi nekdo pripomenout jak se postupuje pri zprovoznovani
> teto zvukovky, pripadne mi poslat soubor /etc/conf.modules.

jeste je treba zvukovou kartu pred zprovoznenim v linuxu nastavit nejlepe v
DOSu. Mozna ze to neni nezbytne nutne, ale bez toho mi to nejelo

Zdravi Jirik

--

Expert  je  clovek,  nesouci  aktovku  a  prichazejici  z mista
vzdaleneho vic nez 50 mil.

  mailto: moninec na seznam.cz	Jiri Moninec, jr.
  icq: 31854127 		student of Mendelovo gymnazium Opava
  iso-8859-2 friendly	 	Czech republic