Login v Debianui 2.1/CPress

Úterý Září 21 23:46:56 CEST 1999

Tomas Valusek napsal:
> Dobry den,
>
> vcera jsem si nainstaloval Debian 2.1 verze Computer Press a hral jsem si s
> X-kama. Ted se mi hned pri startu system prepne do X a neda se vyskocit do
> textove konzoly. Rad bych se vratil spatky k textovemu loginu, ale nevim
> jak.

Takze - tohle funguje snad na vsech *dm (xdm, kdm, gdm, ..)
1) Ctrl-Alt-F1 (ci F2..F6 standardne) prepne na textovou konzoli. Navrat
do Xoveho loginu Alt-F7 (std. nastaveni v Debianu)

2) Alt-R (nebo to bylo Ctrl?) vypne *dm

Pro trvale zruseni bud odinstalovat prislusny balik (xdm, ...)
nebo si pohrat se symlinkama v /etc/rc2.d (treba smazat S99xdm nebo jeste
lepe prejmenovat na K20xdm)

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz