dosemu a floppy

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Září 22 10:39:43 CEST 1999

Hi,
	potrebuji rozjet dosemu, tak jsem se na nej po dlouhe dobe podival,
po mensich potizich jsem usoudil, ze bude lepsi vymenit freedos za neco
stabilnejsiho a funkcnejsiho, ale stale mam problemy s pristupem na floppy.
Dival jsem se do konfiguraku a je v nem spravne nastaveno, ze disk A: bude
tripalcovka na /dev/fd0 ... pokud dam v dosemu treba 'dir a:' a v mechanice
neni zadna disketa, tak se to chova korektne tj. blikne mi ledka od
disketovky a system vyhodi standardni chybovou hlasku o nedostupnosti disku
... Kdyz tam ale dam nejakou dosovskou disketu, ktera mi jinak funguje pres
'mdir' i mount, tak pri pokusu o pristup na flopac cely dosemu vytuhne a
musim ho killnout. Tohle probehne bez jakekoliv chybove hlasky a pri debugu
jsem taky neobdrzel zadnou informaci, ktera by vec vysvetlila.
Mam nainstalovan dosemu-0.99.10.0 a kernel 2.2.12 ... ten dos tam potrebuji
nutne rozbehat, takze klidne sjedu i na nizsi verze, pokud by se jednalo o
nejake trable v tech novejsich. Muzete mi nekdo poradit v cem by mohla byt
potiz, nebo alespon jaka konfigurace verzi je funkcnejsi? Diky.

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---