SCSI radic IOI-9100 UW

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Září 22 10:44:23 CEST 1999

Jiri Maly wrote:

> Dobry den,
>
> rad bych se zeptal na zkusenosti s vyse uvedenym radicem,
> i pod windows, provozuji vicestopy HDRecording, pod linuxem zatim
> bohuzel ma zvuk. karta nebezi.
Nazaciatok mam IOI-9100U co je bratricek ale inac je to to iste co sa tika
ovladacou pod linux.

Pod linuxom to ide bez problemov pruser je v tom ze standardne nieje jeho
podpora zapnuta (RD5.x/6.0) tak ze treba skopnut jadro. Problem je ze ovladac
nieje ani v instalackach takze bud ich tam dostat alebo nejaka obkluka. Co sa
tika funkcnosti je fain len my chyba potpora procfs.

Pod win som to neskusal ale predchadzajuci majitel mal natom windowsi a bol
spokojni ale bol zatazeni na adapteci tak to vymenil pocas 2 mesiacov co to
pouzival nemal ziadne problemy.
Potom mi jeden znamy tvrdil ze oni natom skusali DVD mechaniku a trocha
haprovala ale on tomu moc nerozumie takze mohl nieco posrat sam.

--
Snad si nemyslis, Sehrezado,
ze to dneska zase ukecas?