pripojeni na volny.cz

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Středa Září 22 13:17:10 CEST 1999

> Napr. v Plzni jsou dve telefonni cisla, na jednom z nich je pap,
> na druhem chap. Na cisle s CHAP se mi autentifikace s unixem nepovedla
> ( jiny unix nez linux ), na PAP bez problemu.
> Je mozne, ze v Praze to bude obdobne.

no, ja jsem v Plzni (to nebyl jeste volny) nevedel co pouzivaji,
tak jsem zapnul PAP i CHAP a jde do vzdy.

..priznam se, ze to byla strelba od boku a spis zoufalstvi,
nicmene to napoprve fungovalo, tak jsem to nechal.
Zrejme se ale stejne pouzije prvni uvedeny (a to ted nevim jaky je
tam prvni) .....

JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191