AGAIN : Re: ASF linux player

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 22 15:01:21 CEST 1999

On Tue, 21 Sep 1999, Daniel Ciprus wrote:

> Zdravím ..
>
> Akosi to ostalo visiet na tuhom bode. Nevie niekto o nejakom solidnom
> konvertore alebo nejako rozumno prehravaci pre tento "A"si "S"patny
> "F"ormat ? Dostalo sa mi CD s Matrixom do ruky a neviem ako ho prehrat.
> Instalovat ten "TiezSystem" sa mi akosi nechce.
> Poradi niekto ?

Zdravim tez,

  zkousel jsem ten NetShow for Linux od M$, co je k nalezeni na
ftp.penguin.cz, ale z myho ASF produkuje jen zvuk. Obraz nezobrazuje
(prestoze ve volbach si clovek muze vybrat, jestli chce okno def. size,
half size nebo dokonce i double size :)).

  Skoro mam pocit, ze funkcni prehravadlo ASF formatu proste pod Linuxem
napsany neni...

						Jim

PS: Kdo se v tom vyzna, ma cas a chtel by to napsat? :)

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^