pripojeni na volny.cz - proc mit zaznam v DNS

Petr Vavra petr na vavra.cz
Čtvrtek Září 23 00:42:00 CEST 1999

> Sorry, ale proc potrebujete, aby mel pripojny bod zaznam v DNS? Asi by mel
> mit, ale nepripada mi to nutne ...

Napriklad, kdyz chci pristupovat k ftp.fi.muni.cz, ftp.vse.cz a nemam
zaznam v DNS ani v reverzu, tak se to se mnou nebavi. Proto zalezi, jak
maji spojeni vyreseno a nastaveno DNS.

Co tazatel minil tim pripojnym bodem?
a) bud je to moje IP adresa stanice, pak mam smulu a spousta serveru se
odmitne se mnou bavit (ftp servery, sendmaily k odesilani posty atd...).

b) pripojnym bodem mini tazatel IP adresy pro spojeni - interlink, pak
je to asi ve vetsine pripadu jedno, pokud funguje routing a resolving
DNS i reverzu na moji IP adresu pocitace pridelenou modemem

c) nejaky uzel (terminal server), tak do toho nam nic neni a funkci site
a pripojeni by to nemelo vadit.

Osobne si myslim, ze tazatel minil verzi a), ktera ma za nasledek
odmitani spojeni s mnoha stanicemi, omezuje to.

--

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz, mailto:petr.vavra na cestovatele.cz