wavelan a routing

Dusan Sys sys na spk.cz
Čtvrtek Září 23 08:33:30 CEST 1999

Zdravim,
Provozujeme pomerne velkou wavelanovou sit a proto vyvstal problem rozjet 2
wavelanove karty v jednom pocitaci ( jako retransacni stanice ).
Take jsem zdetekoval obe nastavil IP adresy, ale nastal jeden nepatrny
problem..
v pameti byl natazen pouze jeden modul ktery ridil obe karty a tudiz neni
mozne nastavit jmeno site pro kazdou kartu. To v praxi znamena ze nebudete
schopen
definovat ktera karta se bude "lepit" na kterry WavePoint. Vse se vyresilo
nahrazeni pocitace WavePointem II. Je to sice drazsi reseni, ale naprosto
spolehlive.
Zadny disk zadne ventilatory, takze se tam teoreticky nama co pokazit

Zdravi Dysan Sys