Apache a prava na CGI-cka

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Září 23 09:46:04 CEST 1999

Dobrý den,

nainstalil jsem apache-1.3.6-15 z RH6.0 a mám problémy s právy na
spouštění cgi-ček u uživatelů. Standardně jsou cgi-čka zakázaná a
povoluju je jednotlivcům. Takhle vypadá část httpd.conf (accsess.conf
mám prázdný):

<Directory ~>
 AllowOverride None
 Options None
</Directory>

<Directory ~user>
 AllowOverride AuthConfig Options Limit
 Options ExecCGI Indexes Includes
</Directory>

Když ale zkusím spustit nějaký cgi-skript u uživatele user, tak mi
server zahlásí, že to není povoleno...

Zkusil jsem prostudovat dokumentaci, podle které by to jít mělo, a navíc
mě zarazilo, že předchozí verze (tuším ještě před 1.3) takto fungovala?

V současné době jsem tam nainstaloval apache-1.3.9 z distribuce RH6.0cz
a dělá to to samé...

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Budu muset downgradovat?

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72